Riyadh Metro Projesi Kazık ve İksa İşleri

Riyadh Metro Projesi Kazık ve İksa İşleri

Suudi Arabistan’da hali hazırda devam eden en büyük inşaat projelerinden birisi olan Riyad Metrosu Projesi kapsamında Western Stretch bölgesindeki viyadük temelleri altında yer alan 120 cm ve 150 cm çapında fore kazık imalatları yapılmıştır. Daha sonra sırası ile 3D1-3D3 İstasyonlarında
Daha fazlası
Jabal Al Ka’aba Projesi Faz 2

Jabal Al Ka’aba Projesi Faz 2

Mekke Geliştirme Projesi kapsamında Jabal Al Ka’aba Projesinin 1. Fazı 2003-2004 yılları arasında yapılmıştır. Bu projenin 2. Fazında yer alan kaya stabilizasyonu işlerine ait şev stabilitesi tasarımı yine KASKTAŞ tarafından yapılmıştır. Proje kapsamında kalıcı kaya ankrajları, kaya bulonu ve püskürtme
Daha fazlası
İzmir Aliağa Star Rafineri Projesi

İzmir Aliağa Star Rafineri Projesi

Türkiye’de hali hazırda devam eden en büyük özel sektör yatırım projesi olan İzmir Aliağa Rafinerisi Projesi kapsamında, farklı Ana Yüklenicilerin altında çeşitli taşeron sözleşmeleri yapılarak çalışılmıştır. Proje kapsamında; Terrace 5&6 Kalıcı SBMA Ankraj İşleri, Terrace 7 Kalıcı Ankraj İşleri, DS1
Daha fazlası
Arnavutluk Otoyol Projesi

Arnavutluk Otoyol Projesi

Arnavutluk Otoyolu Projesine Eylül 2006’da Enka ve Bechtel ortak girişimi ile başlanmıştır.  Rreshen-Kalimash Otoyolu Projesi Arnavutluk’un Adriyatik Denizi’ndeki ana limanı olan Durres Limanı ile Kosova arasında önemli bir bağlantı oluşturmaktadır. Rreshen-Kalimash otoyolunun başlıca amacı, dağlık bölge boyunca daha hızlı ve
Daha fazlası
Oued Athmania Baraj Projesi

Oued Athmania Baraj Projesi

Oued Athmania Baraj Projesi kapsamında Mila şehrindeki arıtma tesislerinde 11.000 m – 650 mm çaplı jet grout imalatı, baraj inşaatında ise toplam 35.050 m enjeksiyon ve drenaj delgisi, 5.300 m ön germeli kalıcı kaya ankrajları ve 4.100 m zemin çivisi
Daha fazlası
Artvin Deriner Barajı

Artvin Deriner Barajı

670 MW kurulu güce sahip ve 247 m yüksekliğindeki Deriner Barajı Doğu Karadeniz bölgesindeki Çoruh Nehri üzerinde bulunmakta olup yükseklik olarak Türkiye’nin birinci, dünyanın ise beşinci barajıdır. Bir Türk-İsviçre-Rus konsorsiyumu tarafından inşa edilen barajın inşaasına 1998 yılında başlanmıştır. Proje kapsamında
Daha fazlası